Ελπίζουμε να είστε πάντα πολύ ευχαριστημένοι απο τις αγορές σας! Αν όμως κάποια στιγμή χρειαστεί να κάνετε κάποια αλλαγή, μή προβληματιστείτε! Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων ακόμα και 14 μέρες μετά την ημερομηνία αγοράς τους αρκεί να υπάρχει η απόδειξη λιανικής που σας έχει εκδοθεί. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία (κλειστό κιβώτιο) χωρίς φθορές! Ειδικά για τα προιόντα περιποίησης (κρέμες, σαμπουάν κλπ) καθώς και για καθαριστικά που δεν ειναι σφραγισμένα και ως εκ τουτου δεν αποδεικνύεται αν η συσκευασία έχει ανοιχτεί, δεν γίνονται αλλαγές. Έπιστρέφοντας ένα προϊον έχετε δικαίωμα να επιλέξετε την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο προϊόν ή ακόμα και την επιστροφή των χρημάτων σας! Η επιβάρυνση των μεταφορικών της επιστροφής (5€ ανά κιβώτιο με μέγιστες διαστάσεις 40*30*30- σε περίπτωση μεγαλύτερων διαστάσεων, θεωρούνται 2 κιβωτια και χρεώνονται 2*5€), βαρύνει τον αποστολέα ενώ για την εκ νέου αποστολή προϊόντων ισχύουν κανονικά οι όροι αποστολής της εταιρείας μας, που θα τους βρείτε αναλυτικά εδώ!
Αν επιλέξετε την επιστροφή των χρημάτων σας, η κατάθεση θα γίνεται μέσα σε 2 μέρες απο την μέρα που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας! Το μόνο που θα χρειαστούμε για αυτό είναι τον αριθμό λογαριασμού σας, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού και την τράπεζα σας!
*Ειδικά για τα προιόντα της ORAL B, δεν γίνονται αλλαγές. Μετά την παραλαβή του προιόντος, ισχύει κανονικά η εγγύηση της εταιρείας παραγωγής (P&G).
Σε περίπτωση που μας επιστρέψετε παραγγελία που έχει πληρωθεί με πιστωτική κάρτα, η επιστροφη των χρημάτων θα γίνει στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα που είχε χρησιμοποιηθεί στην αγορά των προϊόντων. Η εντολή για την επιστροφή των χρημάτων θα δίνεται απο εμάς στην τράπεζα σας μέσα σε δύο μέρες απο την παραλαβή της επιστροφής σας και θα εμφανίζεται άμεσα στην κίνηση της κάρτας σας!
Σε περίπτωση λάθος αποστολής κάποιου προιόντος, τυχόν ελλείμματος ή ελλατωματικού προιόντος ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία εντός τριών (3) ημέρων από την ημέρα παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από το σύστημα καταχώρησης των στοιχείων παράδοσης της εταιρείας ταχυμεταφορών.
Αν χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας πατώντας εδώ!