5 Συμβουλές για μια ομαλή εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη είναι η πιο όμορφη και συναρπαστική περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας. Εννέα μήνες γεμάτοι στιγμές χαράς, προσδοκίας και προκλήσεων που θα σας μείνουν αξέχαστες ειδικά αν είναι η πρώτη σας εγκυμοσύνη. Αυτές τις 40 εβδομάδες είναι σημαντικό να ακολουθήσετε κάποιες σημαντικές συμβουλές και υποδείξεις για μια ομαλή και ευχάριστη εγκυμοσύνη.

Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας

Η άσκηση θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την αντοχή σας, να κρατηθείτε σε φόρμα και να μειώσετε το άγχος σχετικά με τον τοκετό. Επιλέξτε αθλήματα όπως γιόγκα, pilates, περπάτημα και κολύμπι που θα εκγυμνάσουν κατάλληλα τους μυς σας και θα βελτιώσουν σε μεγάλο βαθμό της ευλυγισία σας.

Ισορροπείστε τις διατροφικές σας συνήθειες

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνη σας, θα πρέπει να εμπλουτίσετε το γεύματά σας με φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, πρωτεΐνες και υδατάνθρακες όχι μόνο για τη δικιά σας υγεία αλλά και για την υγεία του εμβρύου σας. Αποφύγετε τα ωμά ψάρια, όπως το sushi και να καλοψήνετε αρκετά το κρέας. Επιπλέον, να πλένετε καλά τα λαχανικά σας πριν τα καταναλώσετε.

Ακολουθήστε τις συμβουλές του γυναικολόγου σας

Ο προσωπικός σας γυναικολόγος θα σας παραπέμψει να πραγματοποιήσετε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις που πρέπει να γίνουν, όπως ο προγεννητικός έλεγχος που παίζει μεγάλο ρόλο για την υγεία της μαμάς αλλά και του εμβρύου. Παράλληλα, η λήψη συμπληρωμάτων όπως του φυλλικού οξέος είναι απαραίτητη.

Αποφύγετε το αλκοόλ, το καφέ και το κάπνισμα

Η κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι περιορισμένη, ωστόσο μπορείτε να πίνετε μπύρα χωρίς αλκοόλ και ένα ποτήρι κρασί ανά εβδομάδα. Επίσης, σε χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης πρέπει να είναι και ο καφές. Προτιμήστε καφέ χωρίς καφεΐνη ή πράσινο τσάι. Τέλος, το κάπνισμα για τους περισσότερους γυναικολόγους είναι απαγορευτικό.

Εκμεταλλευτείτε τις ώρες ξεκούρασης στο σπίτι

Ένα από τα πρώτα συμπτώματα της εγκυμοσύνης είναι η υπερβολική κούραση και υπνηλία. Να κοιμάστε και να χαλαρώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, τοποθετώντας ένα μαξιλάρι στα πόδια σας για μισή ώρα τουλάχιστον. Το αίσθημα της υπνηλίας είναι παρωδικό και διαρκεί στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, ενώ στο δεύτερο τρίμηνο υποχωρεί σιγά σιγά.

Η μεγάλη στιγμή έφτασε! Ο ερχομός του νέου μέλους της οικογένειας είναι και θα είναι πάντα μια συγκινητική στιγμή. Η οργάνωση και η προετοιμασία πριν τον τοκετό είναι πολύ σημαντική, ώστε να σας βοηθήσει να χαρείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πιο ευτυχισμένη ημέρα της ζωή σας.

Πηγές: